Pages

Friday, April 17, 2009

***(^_^)*** tHe best daY ~ technical Geng is Rock..!!!!



bebas ~ terbang lah kecik ke tanjong rambutan...hahhaha


sebelom jumpe air & selepas jumpe air


kanak2 perasan ~ x sedar diri dah tua !!!


Banduan2 terlepas lari ~ hahahhaha


kanak2 riang ~ comelnyer...!!!


lihat lah kami ~ kanak2 x sedar diri


gler air sungguh....~ dah lame x mandi lah 2


lovely couple ~ satu suke air ~ satu benci air = bencinta air


happy ~ happy ~ happy

akhirnya....
rancangan yg d atur bejaya d laksanankan...
tahniah kpd semua...
setelah mcm2 kate kutukan n ayat2 mematahkan semangat korg dgr...
finally aktiviti nie bejaya gk....

kpd semua yg g...
harap korang enjoy....
sem depan kte buat lg...
hehehhe

Yg penting..
kite ader lah geng teknikal yg plg rock...
hidup korang semua...
hahhahhaha


p/s: aku mmg nk masuk kn semua gmbr..tp..mase x izin kn...so saper2 yg free...
sila2 lah tambah kn gmbr kt cni..sory kutuk korg semua...saje nk ceria kn suasana..hahahah
PERINGATAN: sesetengah gnbr maybe agk lucah..pastikn melihat dgn bimbingan org dewasa...hahhaha..gurau je...
* sesetengah gmbr mengandungi ahli bukan club...ayat2 d atas d khas kn tuk technicalians shja....

37 comments:

  1. yeah...best2..
    kami lah kanak2 veteran...
    jgn jelesss...

    ReplyDelete
  2. besttttt....
    xsabo nk tggu next projek..
    ble n dimana tu???

    ReplyDelete
  3. jawab lah perancang plan...
    hehehhe
    nk berendam lg ker???
    hahahaha

    ReplyDelete
  4. xnk berendam dah...
    kalu nk air jgk, kte g la
    kwsn yg semulajdi ckit..
    lg best...

    ReplyDelete
  5. ahaha...nak berendam ke?
    ape kte korg ikut aku blik kmpg..
    kite berendam kt sungai lipis.. huhu.
    xpun nk lgi besar, ikut aini kt sungai pahang..
    huhuhu..sure2 korg x blik dah..hahha

    ReplyDelete
  6. xkire nk g mndi mnda gk..next project will be bukit merah..huhu..ahakz..

    ReplyDelete
  7. hahhahah...
    korang nie....
    zaza nk mandi lg ker???
    fazz....
    aku nk bawak gk dia berendam kt sungai pahang...
    sure lps nie x nk berendam dah...!!!!!

    ReplyDelete
  8. bwk jela g mana yg korang nk....korang pkir mana nk g lak yer...

    ReplyDelete
  9. eiiii..tolg r, kte ni xde aktvt lain ke???
    asyk nk berendam je...huhhuhu..x ckup2 lg ke tiap2 ari jmpe air..???
    kalu dpt g jungle treking kn best...hehehe..

    ReplyDelete
  10. tol la nadia..
    aku cadangkan next time kite wat camping lak..
    jimat sket duit dri duk kt resort mahal2..
    barulah mendekatkan diri denagn alam..
    amacam?

    ReplyDelete
  11. ok...nerw nk cari kemah bebanyak?ada sumber yg boleh dipercayai?

    ReplyDelete
  12. hhahaahah,YDP kite nmpknye dah menunjukkan mint dgn cdgan ku itu..huhu..
    sumber? itew kite bncgkan nnnti..hhaha

    ReplyDelete
  13. mne korg nk cr khemah wei..nk g pnjm ngn kmntrian sukan ke???huhuhuhu...xkesah la..cmping pon bley asl kn tmpt tu de sungai..bley mndi gk..ahakz..

    ReplyDelete
  14. hahahaha....mandi ja dia igt...nanti aku tanya memana...

    ReplyDelete
  15. korg..jom g taman ngra pahang...
    kt sane sure2 ader tmpat nk zaza berendam...
    hahahhah...
    tp yg ptg...
    kt negeri aku...hahha
    fazz..aper macam???
    hahahha

    ReplyDelete
  16. aku setuju jek...
    lagipun dh dkt dh tu ngan tmpt aku..
    khemah pun senag kot nk cri...
    hahhaha..
    korang? ape kate korg?
    fikir..fikirkan..

    ReplyDelete
  17. mne ko nk cri khemah misfazz??
    snang nk cari tu kt ne??
    bkn nk pakai 1@2 je tau..

    ReplyDelete
  18. xjadi r khemah..
    chalet2 kat ctu pun ok...
    lagi selesa..hhuhu

    ReplyDelete
  19. btol...
    kat c2 byk tmpat tdow...
    blh je sewa mane2 yg murah
    hehheheh

    ReplyDelete
  20. tapi korang kena igt la tmpt cem2 xdakla nk shop cem kat langkawi ka pangkor ka yer....aktivit kena la best...

    ReplyDelete
  21. yeehaaa..ak stuju sngt g campng..bessssss!!!
    xleh shoppng pon xpe, x ksah..
    shppng tu kt cni pon bole..heheehe

    ReplyDelete
  22. okeyh..t kite wat mesyuarat tergmpar..
    hahhhaaha..
    ble? mne leh gtau,,t x tergmpar la..hahaha.

    p/s:sbnrnye aku pun xtau..huhu kne tnye YDP ni..

    ReplyDelete
  23. .............kalo korang nk sblum balik cuti ni kita jumpa sambil g men bowling ka apa ka bincang sal g camping ni bleh?

    ReplyDelete
  24. huhuhu..aku ok je..
    aku abis 7..
    dak2 yg abis 8 tu aku xtau r..
    tp..rmai gak yg abis awl lgi dri tu..
    messti diorg nk blik rmh..

    p/s:main bowling?err... korg blnje aku men r...
    hhahahahahha..

    ReplyDelete
  25. fariq, arranged ea bowling tu..aku n nadia abis 8hb..kte g la 9 ke..or 8 mlm pon bley je..
    huhu..

    ReplyDelete
  26. kate ok je ni nk blk plak..ngade la fazz ni..

    ReplyDelete
  27. tahla fazz ni...kalo aku jom jer...8hb mlm...korang nk cakapla....kita g...

    ReplyDelete
  28. hahhaha..agk2 lau aku ade sploh hinggit jek cukup ke nk main?huhu..
    xcukup kan? so, better aku blik je la....
    huhu

    ReplyDelete
  29. sploh hinggit cukop pe..

    ReplyDelete
  30. aku nak blik...
    8hb aku dh chow..
    bubye...
    luv u allz...
    dun miss me..
    hahahaha..

    ReplyDelete
  31. bowling...mandi...khemah...smua nye best... kalo khemah, leh uat nytewalk.. huhu.. msti ade yg tkut nak g camping.. kalo bowling, leh lepas tensyen dgn blg bola sekuat hati.. kalo mandi leh buang mood exam kat bdn.. haha.. ape kate kte buat smua.. g camping tepi laut(mandi), main bowling klapa laut.. x pun tarik upih...

    ReplyDelete
  32. halo putera jebat...
    kita skrg tgh bncang dah xnak dh nak g pantai or pulau..
    skrg kite cube dktkan lagi dri dgn alam..kite camping lam hutan lak...
    tapi bkn camping sgt la..g je sane tpi duk lam chalet..xtviti tu kne tgk ape yg diorg leh provide...
    t kite meetg..

    ReplyDelete
  33. ok guys....8hb ni korang nk g kul bpa?

    ReplyDelete
  34. g lah sblm tempat bowling tutup..
    hahahah.....~~~~~!!!!!

    ReplyDelete